RANSKIS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
RANSKIS

Ranskanbulldoggi Foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Himonylkyttäjä

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
L`Equipe
Vierailija




Himonylkyttäjä Empty
ViestiAihe: Himonylkyttäjä   Himonylkyttäjä Empty23.10.09 4:00

Meillä on 9 kk:n ikäinen ranskisherra, joka on juuri tullut tietoiseksi sukupuolestaan. Jalka on alkanut nousta ja hormoonit hyrräävät. Ne hyrräävät oikeastaan ongelmaksi asti !
Se nylkyttää - tai yrittää nylkyttää - kaikkia koiria rodusta ja sukupuolesta riippumatta. Ihmiset saavat sentään ollan rauhassa sukupuolisilta intohimoilta. Ongelma on se, että jos se pääsee nylkytyksen alkuun esim. koirapuistossa, niin sitä ei saa irti. Se on kuin "hullu" ja voi irroitustilanteessa näykkäistä jopa omistajaansa ; ihan kuin se ei näkisi eikä kuulisi mitään muuta kuin kohteena olevan koiran. Tästä syntyy noloja tilanteita ja on kiusallista kun oma koira ei näe eikä kuule omistajaansa vaan nylkyttelee vaan...
Muuten koira on itse kiltteys ; pitää ihmisistä, ei tuhoa tavaroita kotona, ei ole koskaan vihainen, leikkii ja kaikinpuolin ihannelemmikki.
Jos jollain on hyvä neuvo nylkytyksen suhteen, niin kertokaa ihmeesä.

PS. "alistaminen" ei auta kuin ehkä hetkeksi, jos sitäkään. Koiramme ei ole isäntä talossa, eikä "määräile" ihmispuolisia perheenjäseniä.
Takaisin alkuun Siirry alas
kaurapuuro
Arvokas Veteraani
Arvokas Veteraani
kaurapuuro


Viestien lukumäärä : 1171

Himonylkyttäjä Empty
ViestiAihe: Vs: Himonylkyttäjä   Himonylkyttäjä Empty23.10.09 4:35

Kun koirat tappelee, niin tämä alistuva koira menee itse selälleen eli alistuu, ihminen tekee sen väkisin eli koira ei toisin sanoen itse alistunut.

Itse seurailisin vähän aikaa rauhoittuuko tilanne. Himonylkyttäjä Icon_biggrin
Takaisin alkuun Siirry alas
Lady_luck
Valioyksilö
Valioyksilö



Viestien lukumäärä : 341
Location : Kerava

Himonylkyttäjä Empty
ViestiAihe: Vs: Himonylkyttäjä   Himonylkyttäjä Empty23.10.09 5:32

Meillä kanssa alko Elviksellä sama käytös samoihin aikoihin tuon jalannoston (n.7 kk) kanssa... Ei mitään väliä oliko kyseessä uros vai narttu, pää vai peräpää. Himonylkyttäjä Icon_redface Kyllähän se aina nolotti. Ja nauratti, kun liike saattoi jäädä päälle vaikka toinen koira olisi tilanteesta poistunut. Himonylkyttäjä Icon_lol

Ihmisiä ei ole koittanut nylkyttää koskaan, mutta pehmolelut ovat herran mielestä ainoastaan kyseistä tarkoitusta varten: ensin riepotellaan kaulasta, sit nylkytetään niin kauan kunnes kunto ei kestä, sen jälkeen käydään makaamaan toinen tassu lelun päällä ja nuollaan ja hellitään sitä oikeen antaumuksella. Pehmoleluja herra ei enää saa ollenkaan, kun käytös oli sellaista että tarvitsi eläinlääkärikäynninkin ja sitten tiputeltiin viikon verran silmätippoja "katkikseen". Yliaktiivisesta seksuaalisesta käyttäytymisestä johtuva trauma peniksessä. Himonylkyttäjä Icon_eek

Elvis ei myöskään halunnut kuulla kun sitä komensi pois toisen koiran kimpusta. Joskus myös menin nappaamaan sen tilanteesta pois jos tuntui että meni ihan mahdottomaksi eikä toinen koira saanut itse Elvistä ojennukseen. Elvis ei tosin ikinä yrittänyt purra, mutta yritti kyllä n. 5 sekunnin päästä takaisin hommiin.

Nyt ikää on 1v 5kk ja käytös on rauhoittunut huomattavasti! Enää ei ole mun mielestä mitään joka poikkeaisi normaalin uroskoiran käytöksestä. Toisin sanoen joskus kyllä yrittää (ja tietysti erityisesti silloin jos on narttu jolla on just ollut juoksut/juoksut tulossa), mutta enemmän ne leikit keskittyy muihin juttuihin. Onneksi!

Eli lohduttelisin että kyllä se varmasti ohi menee!
Takaisin alkuun Siirry alas
aada
Valioyksilö
Valioyksilö
aada


Viestien lukumäärä : 369
Location : Riihimäki

Himonylkyttäjä Empty
ViestiAihe: Vs: Himonylkyttäjä   Himonylkyttäjä Empty23.10.09 9:33

Meillä ongelma on se että kaikki urokset, rodusta ja koosta riippumatta, yrittävät astua Aadaa Himonylkyttäjä Icon_rolleyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Himonylkyttäjä Empty
ViestiAihe: Vs: Himonylkyttäjä   Himonylkyttäjä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Himonylkyttäjä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
RANSKIS :: Ranskanbulldoggi Foorumi :: Kysymyksiä ranskanbulldogista-
Siirry: