RANSKIS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
RANSKIS

Ranskanbulldoggi Foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 ranskanbulldoggi virosta?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
ranskis
Vierailija




ranskanbulldoggi virosta? Empty
ViestiAihe: ranskanbulldoggi virosta?   ranskanbulldoggi virosta? Empty28.02.11 6:21

Hei!
Haluaisin tietää, kuinka luotettavaa on ostaa Ranskanbulldoggi, virolaisesta kennelistä. koirat on rekisteröity virolaiseen kennelliittoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
rambo
Valioyksilö
Valioyksilö



Viestien lukumäärä : 259

ranskanbulldoggi virosta? Empty
ViestiAihe: Vs: ranskanbulldoggi virosta?   ranskanbulldoggi virosta? Empty28.02.11 7:40

^Olen ostanut koirani virosta (sillä suomalainen isä) ja ei ollut mitään ongelmaa, koska olin tehnyt taustatyötä ja kasvattajan kanssa pidettiin yhteyttä sähköpostitse aktiivisesti (myös nykyisin) sekä kävin pentua etukäteen katsomassa kennelissä. Koirani kasvattaja on ollut erittäin luotettava ja mukava ihminen. Jos sinulla on kyseessä tietty kennel, niin kannattaa tosiaan kysellä, josko joku suomessa tietäisi kennelistä jotain tai jos joku tietää pentujen vanhemmista jne. Käsittääkseni on yhtä luotettavaa ostaa sieltä kuin suomesta, mikäli olet etukäteen selvittänyt taustoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.elisanet.fi/jaansarkijat/
ranskis
Vierailija




ranskanbulldoggi virosta? Empty
ViestiAihe: Vs: ranskanbulldoggi virosta?   ranskanbulldoggi virosta? Empty28.02.11 8:24

Kiitos vastauksesta!

Olen katsellut Suomalaisten kenneleiden koiria. Ainakin yhdestä kennelistä löytyy tämän kyseisen virolaisen kennelin koira.
Takaisin alkuun Siirry alas
rambo
Valioyksilö
Valioyksilö



Viestien lukumäärä : 259

ranskanbulldoggi virosta? Empty
ViestiAihe: Vs: ranskanbulldoggi virosta?   ranskanbulldoggi virosta? Empty28.02.11 10:21

^Voithan laittaa ko. suomalaiseen kennelliin viestiä ja kysyä heiltä kokemuksia virolaisesta kasvattajasta. Näin minä ainakin tekisin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.elisanet.fi/jaansarkijat/
Sponsored content





ranskanbulldoggi virosta? Empty
ViestiAihe: Vs: ranskanbulldoggi virosta?   ranskanbulldoggi virosta? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
ranskanbulldoggi virosta?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
RANSKIS :: Ranskanbulldoggi Foorumi :: Kysymyksiä ranskanbulldogista-
Siirry: