RANSKIS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
RANSKIS

Ranskanbulldoggi Foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Lentäminen?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Ballerin
Vierailija




Lentäminen? Empty
ViestiAihe: Lentäminen?   Lentäminen? Empty10.03.11 11:04

Osaako kukaan tuontikoiran ostanut kertoa, mitä koiranpennun kuljetus Euroopasta maksaa? Suurinpiirtein?
Takaisin alkuun Siirry alas
Oljenkorsi
Avoimessa, lähes valioyksilö
Avoimessa, lähes valioyksilö
Oljenkorsi


Viestien lukumäärä : 113
Location : Kuopio

Lentäminen? Empty
ViestiAihe: Vs: Lentäminen?   Lentäminen? Empty11.03.11 0:30

Suosittelen huolellista tutustumista ulkomaalaiseen kasvattajaan ja mahdollisuuksien mukaan myös pennun hakemista ulkomailta itse. Noista tuontimaksuista en osaa sanoa, mutta jos lentäen olet hakemassa niin lentoyhtiöiden sivuilta, tai viimeistään palvelunumerosta löytyy varmasti vastauksia.. Hinta riippuu tietysti paljolti kuinka pitkä lento on kyseessä, tai vastaavasti laiva-, tai junamatka. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Caia
Nuori
Nuori
Caia


Viestien lukumäärä : 97
Location : Linnavuori, Nokia

Lentäminen? Empty
ViestiAihe: Vs: Lentäminen?   Lentäminen? Empty11.03.11 9:06

Koiran lentolipun hinta riippuu lentoyhtiöstä/koiran koosta jne. mutta jos esim ranskanbulldogista puhutaan niin...

Koira joka kantokoppansa kanssa painaa alle 8kg saa matkustaa matkustajan jaloissa useimmissa lentoyhtiöissä lentokoneen sisällä. Lippujen hinnat vaihtelevat lentoyhtiön mukaan. Minulla on maksanut koiran matkalippu 50e (+ omat liput päälle) ja lentoyhtiöt AirBerlin, Lufthansa ja AirBaltic.

Koira joka painaa enemmän kuin 8kg joutuu ruumaan. Tällöin hinta määräytyy kuljetuslaatikon koon ja painon mukaan.

Suosittelen itse hakemaan koiran maailmalta. Tällöin voi tutustua koiraan jo paikanpäällä ja samalla tavata kasvattajan ja nähdä mistä koira on lähtöisin. Lentäminen itsessään on aika jännää niin koiralle kuin omistajallekin joten siihen vaan hermoja ja iloista mieltä... Minulla koirat ovat aina nukkuneet lentojen ajan rauhallisesti jaloissani, vähän ahdasta mutta toimii.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.friedrichs.fi
Sponsored content





Lentäminen? Empty
ViestiAihe: Vs: Lentäminen?   Lentäminen? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lentäminen?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
RANSKIS :: Ranskanbulldoggi Foorumi :: Kysymyksiä ranskanbulldogista-
Siirry: