RANSKIS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
RANSKIS

Ranskanbulldoggi Foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 pennun takajalat

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
vieras
Vierailija




pennun takajalat Empty
ViestiAihe: pennun takajalat   pennun takajalat Empty16.05.11 22:45

Ahistaa...

Pentu pitää nukkuessaan ja istuessaankin jalkoja hassuissa asennoissa. Eli nukkuu sammakkona ja toisinaa istuessaankin samanlailla. Toisinaan on niinkuin polvillaan. Olen kuullut ja ymmärtänyt et näin aika monella tapanakin?! Koirakoulun vetäjä kehoitti tutkituttamaan pennun polvet... sanoi, ettei tuo ole normaalia. Nyt odotellaan lääkäriin menoa No
Takaisin alkuun Siirry alas
kerttuli
Valioyksilö
Valioyksilö
kerttuli


Viestien lukumäärä : 273
Location : Hämeenlinna

pennun takajalat Empty
ViestiAihe: Vs: pennun takajalat   pennun takajalat Empty16.05.11 23:12

Tuo sammakkoasento on ainakin tietääkseni aivan normaalia. Ainakin meillä Kerttu makoilee satunnaisesti sammakko asennossa ja polvet ovat tutkittu ja tulos 0/0, lonkkia ei ole tutkittu. Enemmähän tuo asento kai lonkkiin liittyy?
Takaisin alkuun Siirry alas
vieras
Vierailija




pennun takajalat Empty
ViestiAihe: kiitos vastauksesta   pennun takajalat Empty16.05.11 23:27

Eräs pullien kasvattajakin nähnyt pennun eikä hän ollut jalkojen pitämisestä millänsäkään. itseäni tietysti alkoi huolestuttamaan. Pentu ei kylläkään varo jalkojansa mitenkään.

Kouluttaja vain totesi, et hän on katsellut meidän bullaa ja se ei pidä jalkojansa normaalisti. Hän tutkituttaisi polvet ja sit myöhemmin lonkat. Asento kuulemma kertoisi viasta. olen hieman hämilläni, koska olen ymmärtänyt, että aika moni ranskis on tässä asennossa. Hyvähän se tietysti on ,että tämmöisiä asioita huomioidaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sulopoika
Arvokas Veteraani
Arvokas Veteraani
Sulopoika


Viestien lukumäärä : 1526
Location : Mustio

pennun takajalat Empty
ViestiAihe: Vs: pennun takajalat   pennun takajalat Empty17.05.11 0:36

Meillä ainakin kaikki makaa sammakkona aina ja osa istuu myös takajalat takana välillä. Yksi tällainen on kuvattu eri tilanteessa kuin lonkkakuvissa, mutta siinä näkyi myös lonkat jotka el.lekuri totesi hyviksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruttis.nettisivu.org
Pablissimo
Avoimessa, lähes valioyksilö
Avoimessa, lähes valioyksilö
Pablissimo


Viestien lukumäärä : 138
Location : Helsinki

pennun takajalat Empty
ViestiAihe: Vs: pennun takajalat   pennun takajalat Empty17.05.11 1:40

Minä henk koht kysyisin ehkä kouluttajalta, että kuinka paljon hänellä on kokemusta ranskiksista?
Meillä molemmat sankarit vetää sikeitä HYVIN USEIN sammakko asennossa. Ja istuvat kuin "normi" koirat oikeestaan vaan sillon kun odottavat herkkua ja skarppaavat. Välillä en voi edes käsittää, että joissain asennoissa vois olla kovin hyvä edes vetää sikeitä....mut eiköhän se asento vaihtuis jos olis kovin paha.

Ja nuoremman sankarin polvet on tsekattu ja oli täysin kunnossa...

Eli toisin sanoen erikoiset ja hassut asennot kuuluu mun mielestä asiaan kun on kyse ranskiksesta.

Itse olen oppinut, että ihan jokaisen niin sanotun asiantuntian kommenttia ei kannata ottaa tosissaan....
Takaisin alkuun Siirry alas
vieras
Vierailija




pennun takajalat Empty
ViestiAihe: kiitoksia teille   pennun takajalat Empty17.05.11 2:52

Kiitos vastauksista.

Näin mäkin olen ymmärtänyt ranskisten tekevän. Sanoinkin kouluttajalle, et mä olen ymmärtänyt ja mulle on sanottu, että tämä ranskiksilla "tapana". Totesi siihen, että ei nyt kannata hätääntyä, mutta ei tuo kyllä ole normaalia! Kyllähän nuo asennot näyttävät välillä hurjilta ja muut koiranomistajat niitä ihmettelevät. Noh, katsotaan mitä tuttu lääkäri tuumaa, kun käydään muutenkin.

KIITOS!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
pessimisti
Arvokas Veteraani
Arvokas Veteraani



Viestien lukumäärä : 1015
Location : Oulu

pennun takajalat Empty
ViestiAihe: Vs: pennun takajalat   pennun takajalat Empty17.05.11 2:59

Kannattaa ehdottomasti kysyä lääkäriltä asiasta, niin ei jää vaivaamaan asia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://johja.zzl.org/
vieras
Vierailija




pennun takajalat Empty
ViestiAihe: JEE!!   pennun takajalat Empty24.05.11 7:39

Kävimme lääkärissä ja lääkäriäkin huvitti kouluttajan kommentti.
Kuulemma ranskanbulldogeilla tämmöisiä hassuja tapoja. Lääkäri totesi, että hurjaltahan nuo saattavat näyttää, jos niitä ei ole usein nähnyt. Kokeilikin polvia ja laittoi rutun kuvaamaani asentoon. Totesi, et näin on nähty ennenkin. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
pennybrook
Valioyksilö
Valioyksilö



Viestien lukumäärä : 317

pennun takajalat Empty
ViestiAihe: Vs: pennun takajalat   pennun takajalat Empty29.05.11 7:43

Juu, ei kannata sammakkoasennon takia säikähtää! Noita 'asiantuntijoita' riittää... Täällä köllöttelee vieressä sammakkoasennossa A/A lonkkainen ja 0/0 polvinen ranskis Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.elisanet.fi/pennybrook
Sponsored content





pennun takajalat Empty
ViestiAihe: Vs: pennun takajalat   pennun takajalat Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
pennun takajalat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Pentujen hinnat
» pennun paino
» pennun pissaaminen.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
RANSKIS :: Ranskanbulldoggi Foorumi :: Kysymyksiä ranskanbulldogista-
Siirry: