| Esittelyni | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Susanna Vierailija
| Aihe: Esittelyni 19.11.07 0:14 | |
| Hei vaan kaikille! Käsittääkseni tälle "kaikille avoimeen" osioon tuli esitellä itsensä, ennen kuin käyttäjätunnus aktivoidaan (?). Eli,asustelemme avopuolisoni kanssa Jyväskylässä. Ranskanbulldoggeja meillä on kaksi ja yksi bokseri. Kaikki koiramme ovat rekisteröityjä. Ranskiksemme ovat siis Penni-Tale's Actionlady, 3v ja Mustakiven Charlie 4v. Koiriimme voitte tutustua tarkemmin www-sivuillamme : Emme harrasta ranskiksiemme kanssa mitään sen kummempaa kuin lenkkeilyä ja leikkejä Actionlady(mona) on käynyt muutamaan otteeseen näyttelyssä, ihan ok tuloksilla. Charlie (Paavo) ei ole käynyt näyttelyissä. Monaa ehkä käytämme vielä joskus näyttelyssä, ihan hupi mielellä, ilman mitään sijoitustavoitteita (mona tuntuu nauttivan kehässä olostaan.. huomion keskipisteenä kun sillon pääsee olemaan..) Bokserimme on sijoitusnarttu ja hänen kanssaan harrastamme metsäjälkeä ja BH olisi tarkoitus suorittaa ensi keväänä/kesänä, mikäli reenit sujuvat hyvin.. Lisäksi käymme näyttelyissä aina kun rahkeet riittävät. Mitäs muuta.. Kysyä saa jos jotain tulee mieleen! Mukavaa päivän jatkoa! Terveisin Susanna S. |
|
| |
Terhukka Vierailija
| Aihe: Esittely 11.02.08 8:41 | |
| Heipä hei! Me emme vielä omista omaa ransakanbulldoggia, mutta olemme mieheni kanssa suunnittelemassa perheeseemme kyseistä rotua rakkaaksi lemmikiksi ja seuraksi nykyiselle hauvelille. Meillä on tällä hetkellä toukokuussa kolme vuotta täyttävä gordoninsetteri Goango Black Alexander "Aleksi". Perheeseen kuluu lisäksi kaksi ihmispoikaa jotka ovat 5 1/2v. ja 4 vuotiaita Sekä ihanaisia lemmikkihiiruja. Toivon mukaan tänä keväänä ranskishaave toteutuisi. |
|
| |
murmis82 Vierailija
| Aihe: esittelyni 05.05.08 0:33 | |
| Heippa, koska olen ranskispiireissä tuntematon kasvo ajattelin, että on parempi esitellä itseni. Olen Sanna kohta 26 vuotias Tamperelaistyttö, kotini jaan avokkini ja kohta 3 vuotiaan labbistyttö Nellan kanssa. Minulla on noutaja miksi sitten haluan kirjautua ranskanbulldoggien foorumille. Syy nukkuu tällä hetkellä jaloissani, eli vanhempieni luona asustelee perheen yhteinen 1,5 vuotias (s.27.11.06) Bongo ranskis. Bongo on liettuan tuonti ja omistaa viralliset paperit eli viralliselta nimeltään Bongo on Tenessa toy d´tartuffe svajoniu lietus. Kennelliitosn koira netistä ei meidän tyttöä vielä löydy (Paperit olleet jo jokusen kuukauden kennelliitoss, mut sielä taas pikku ruuhka)sisaruksia kylläkin. Näiden edellä mainittujen lisäksi perheeseemme kuuluu 6- ja kohta 9 vuotiaat englanninbulldogit Alma ja Ulla. Yritän siis rekisteröityä käyttäjä tunnuksella murmis, mutta koska lähetin jo rekisteröinnin, en voi tähän näköjään vastat enää sillä |
|
| |
-Peyote- Vierailija
| Aihe: Hei! 17.05.08 10:58 | |
| Täällä kirjoittelee pian 26-vuotias nainen Ivalosta. Ja haaveissa se oma pieni ranskanbulla.. Tällä hetkellä kotoa löytyy n.1vuotias cockerspanieli Lilli ja 3- ja n. 5-vuotiaat englanninbulldogit Mimosa ja Mosse. Niin, ja 30-vuotias mies. Nuo eb:t on mun suuri rakkaus ja suoritin muutama vuosi sitte hyväksytysti kennelliiton kasvattajakurssin. Jospa joskus saisi oman bullipentueen.... Aloimme suunnitella uutta perheenjäsentä ja ajatuksissa oli ensin englanninbulldoggi, sitten tutustuimme aivan ihanaan ranskalaiseen tapaukseen joka sulatti sydämemme täysin. Nyt ollaanki sitte tutustuttu virtuaalisesti tähän upeaan rotuun ja laitettu kasvattajille viestiä. Toivottavasti saataisiin oma bulla pian Kuinka kauan suunnilleen olette omia ranskiksia odottanut? Omaa ekaa englanninbulldoggiani odotin reilut kaksi vuotta! Mutta hyväähän kannattaa odottaa.. Mukavaa kesän odotusta kaikille! Tanja |
|
| |
jenni Vierailija
| Aihe: Esittely 29.07.08 11:24 | |
| Heipä hei! Olen Jenni ja olen koko ikäni ollut koirien kanssa tekemisissä. Ranskanpullat ovat vieneet minun ja mieheni sydämen täysin ja nyt päätimme että perheesemme muuttaa lähitulevaisuudessa oma ranskis Tällä hetkellä kotonamme asustaa ainoastaan pööpelmanni poika Simo. Simo ei ole tyypillenen doobermanni, vaan erittäin rauhallinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva herras mies. Simo rakastaa kaikkia ihmisiä ja eläimiä, ikään ja sukupuoleen katsomatta.Simon kanssa harrastamme lenkkeilyä ja näyttelyitä ulkoimailla koska simo on typistetty. Simon parhaat ystävät ovat kääpiömäyräkoira ja ranskis. Haluamme pienen koiran jolla on luonnetta ja asenne kohdallaan. Ja sitähän ranskikset nimen omaan ovat, elämänmyönteisiä, avoimia, ihmisytävällisiä tuhisijoita, joista on harrastamaan vaikka mitä! Nyt vaan etsimään kasvattajaa joka meille myisi tuollaisen suloisen pullan päiviämme sulostuttamaan! |
|
| |
Tervehdy Vierailija
| Aihe: Vs: Esittelyni 22.08.08 23:51 | |
| Jotta käyttiksemme aktivoitaisiin, esittelemme tuoreen ranskisperheemme. Tähän turkulaiseen kahden hengen talouteen saapui heinäkuussa valloittava, melkoisen voimakkaasti aika ajoin tuoksuva ja luonteeltaan määrätietoinen ranskistyttö Vichy. Vichy toivoisi meidän kuulevan muidenkin ranskisten omistajien kokemuksia, jotta voisimme paremmin ymmärtää tätä oudosti vieressäni mylvivää tapausta |
|
| |
Esittely Vierailija
| Aihe: Heippa 24.10.08 11:32 | |
| Tervehdys kaikille! Rekisteröityminen lähti juuri käsittelyyn ja ajettelimme esitellä itsemme: Perheemme kasvoi kolmeen kun valloittavan ihana ranskispentu Iines löysi luotamme kodin. Iineksen turkissa kimaltaa Fawn ja naamarissa kurkkii valloittava valkoinen viiru Tuota tuhinaa on nyt kuunneltu melkein pari kuukautta ja ajattelimme rekisteröityä tälle palstalle jakamaan hauskoja juttuja ja oppimaan uutta. Hauskaa on tosiaan ollut, lähes päivittäin saa nauraa vedet silmissä kaverin kohelluksille.. Iines on syntynyt kesäkuun alussa 2008 ja Iineksen omistajat 70-luvun lopussa. Koti löytyy Espoosta. |
|
| |
sarianne Vierailija
| Aihe: Vs: Esittelyni 09.03.09 5:50 | |
| Tervehdys ! Eli olen 21-vuotias onnelinen ranskanbulldogin omistaja Joutsenosta. Perheeseemme kuuluu nyt jo 6kk vanha ranskanbulldoggi Veeti virallisemmalta nimeltään Bombastic Dios Mio. Veetin on ihanan itsepäinen, pikkuinen tuhisia, enkä ole päivääkään katunut rotu valintaamme (: Olen raskispiireissä täysin tuntematon kasvo, mutta Veetin kasvaessa olisi tarkoitus ainakin muutamissa näyttelyissä käydä, joten toivottavasti tapaamme siellä muita onnellisia ranskisten omistajia (: |
|
| |
rambo Valioyksilö
Viestien lukumäärä : 259
| Aihe: Vs: Esittelyni 09.03.09 6:01 | |
| ^Tervetuloa foorumille Sarianne ja Veeti! Minulla on koira samasta kennelistä kuin sinulla ("Sisu", Bombastic Aguila Rapido) ja sama äiti on koirillamme. Toivottavasti joskus esim. kehänlaidalla tavataan! | |
|
| |
Outsa Juniori
Viestien lukumäärä : 49 Location : Tampere
| Aihe: Vs: Esittelyni 09.03.09 9:21 | |
| Heippa Veeti ja kotijoukot! Me ollaankin Niilon (Bombastic Caballero Juez) kanssa odoteltu, että milloin tänne tai toiselle foorumille ilmaantuisi lisää Bombastic-pentuja Tervetuloa siis! Niilolla ja Veetillä on sama isä. Ja Niilo on siis C-pentueen poitsuja. Täällä on muutava kuva Nipasta, toisella foorumilla enemmänkin. Ja moikka myös Sisulle! Olet komea koiruli sinäkin!! Tavataan kehänlaidalla joskus! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Esittelyni 01.04.09 1:21 | |
| Moikkis! Jospa täässä tunnusten vahvistamista odotellessa esittelisin meidän lauman.. Täällä kirjoittelee Hanna, (28 v.), pienen ranskispoika Valten (Nini's Little Frog) mamma. Valtella ikää nyt vajaa 10 vkoa. Minua työllistää myös perheen esikoinen:kääpiöbullterrieri Terho , ikää 1,5 v ja rapiat päälle. Asustelemme Suomenlinnassa. |
|
| |
Allikki Nuori
Viestien lukumäärä : 67 Location : Helsinki
| Aihe: Vs: Esittelyni 02.04.09 23:06 | |
| Tervetuloa! Ja mikä maailman ihanin paikka teillä on asua!!! Terveisin, kateudesta vihreä | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Esittelyni | |
| |
|
| |
| Esittelyni | |
|