RANSKIS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
RANSKIS

Ranskanbulldoggi Foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Ranskis ulkomailta?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
MarMar
Vierailija

Ranskis ulkomailta? Empty
ViestiAihe: Ranskis ulkomailta?   Ranskis ulkomailta? Empty18.03.08 22:31

Hei,

olen ollut yhteydessä kenneliin Venäjältä. Heiltä löytyy nettisivut yms. Mistä voin olla kuitenkin varma, että pennulla on paperit kunnossa (luvattu, että olisi) tai että saan edes koko pentua. Miten rahan - ja koiranvaihdon kanssa pitäisi toimia. Onko siihen jotain toimintamallia? Kaikki apua on nyt tarpeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
pennybrook
Valioyksilö
Valioyksilö

Viestien lukumäärä : 317

ViestiAihe: Vs: Ranskis ulkomailta?   Ranskis ulkomailta? Empty29.03.08 2:16

En usko että koskaan voi olla 100% varma kun ulkomailta hakee, oli se maa sitten mikä hyvänsä. Ihmisistä kun ei koskaan tiedä. Eri asia jos tuntee kyseisen kasvattajan paremmin.
http://www.elisanet.fi/pennybrook
minotavros
Avoimessa, lähes valioyksilö
Avoimessa, lähes valioyksilö

Viestien lukumäärä : 132

ViestiAihe: Vs: Ranskis ulkomailta?   Ranskis ulkomailta? Empty29.03.08 11:29

Venäjältä, kuten toki muualtakin, löytyy kasvattajia moneen lähtöön. Jos ette tiedä tarkalleen mitä olette tekemässä, on varmasti parempi jättää tekemättä... Pahimmillaan pääsette tukemaan pentutehtailua tai saatte sairaan pennun. Ja mitään vakuuksia ei pennun mukana tule, eikä kasvattaja ole siitä enää rahallisestikaan korvausvastuussa. Miksi siis pitää hakea pentu Venäjältä? Ettekö saa pentua Suomesta? scratch
http://www.minotavros.net
Tuikku
Vierailija

ViestiAihe: ranskis venäjältä...   Ranskis ulkomailta? Empty30.04.08 6:29

Moi! Itsellä on kovan harkinnan alla ottaa Venäjältä rekattu hyväsukuinen ranskispentu, jolla olisi luovutus toukokuun lopulla. Ollaankohan saman kennelin vauvoja katseltu?Wink Eli minulle on luvattu, että pennulla olisi kaikki tarvittavat paperit, el.lääk. tarkistama ja rabies kunnossa ym.
Olen ollut sinne paljon yhteydessä, ja ihan ok toiminnalta vaikuttaa, pienellä varauksella tietenkin. Minulla ei ole mitään yhteyshenkilöä käytössä, vaan toimin ihan "omin päin."
Olisitko menossa hakemaan pennun itse sieltä vai tuotaisiinko se sinulle? Onko puhuttu esim. varausmaksuista tms? Minulle ei varausmaksusta puhuttu, ainoastaan koiran hinta johon lisätään el.lääkärimaksu ja pedigreemaksu. Mutta loppusumma kaikkine kuluineen on tiedossa.

Olisi kiva kuulla, miten sinulla, ja päädytkö ottamaan pennun VenäjältäSmile Ja myös huhuu kaikki jotka ovat pennun ostaneet Venäjältä, kokemuksia, vinkkejä ja neuvoja otetaan vastaan!
Simolain
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ranskis ulkomailta?   Ranskis ulkomailta? Empty18.10.08 8:04

Ihan vaan vinkiksi kaikille jotka omin päin hankkivat koiraa venäjältä. Itselläni on venäjältä kunnon kasvattajalta tuotu upea luonteinen koira ( ei ranskis). KYselkää etukäteen mahd.paljon kaikesta, vaikka se tuntuisi teistä miten tyhmältä tahansa, Pyytäkää kyvia ja jos/kun haette pentua verratkaa kuviin. Jos koira on rekattu, niin pyytäkää tatuointi nro etukäteen ja katsokaa hakiessa että pennulla on mätsäävä tatuointi. Parasta on kun luotatte kotimaiseen kasvattajaan tai hänen avustuksellaan haette koiran venäjältä. Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää tai vaikuttaa tuon meindän naapurimaan kasvattajien kanssa. MOnet tuttuni ovat ominpäin lähteneet tuomaan esim. dobermanneja kun niitä saa sieltä typtistettynä ja valitettavan usein saaneet erittäin sairaita ja huonoista olista olevia heikkohermoisia yksilöitä. En toki sano etteikö naapurimaassamme olis luotettavia kasvattajia, kyllä on. Omani kasvattaja soittelee perään jos en 2pvän sisällä vastaa sähköpostiin. Hän todellakin haluaa tietää mitä ulkomailla asuville pennuille kuuluu. Onnea pennun hankintaan tuli se sitten kotomaasta tai ulkomailta!
Jenni
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Ranskis ulkomailta?   Ranskis ulkomailta? Empty

Ranskis ulkomailta?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ranskis ulkomailta