RANSKIS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
RANSKIS

Ranskanbulldoggi Foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Ranskikset, ilman voita!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
jarski
Vierailija




Ranskikset, ilman voita! Empty
ViestiAihe: Ranskikset, ilman voita!   Ranskikset, ilman voita! Empty03.04.08 19:35

Tää "vauva kuume" on jotain järkkyä!!!! Twisted Evil Aluks aateltiin ottaa Whippet mut en halua raukan kärsivän siitä etten löydä tarpeeks isoa laidunta säännöllisesti.. se unelma kaatui siihen Sad Seuraava oli Bostoninterrieri, mutta kun näin Ranskiksen niin kiitos ei muille!!! cheers
Mutta kun olen katsonut kasvattajien sivuja tulee tunne että ei omaa saa millään Question

Miksi näin??

Ja entuudestaan on ollut Pyreneittenmastiffin ja Kaukaasianpaimenkoiran risteytys kultana... Nyt pieni joka tönii mua kun mä kuorsaan ja toisin puolin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
myrskis
Valioyksilö
Valioyksilö



Viestien lukumäärä : 277
Location : Tampere

Ranskikset, ilman voita! Empty
ViestiAihe: Vs: Ranskikset, ilman voita!   Ranskikset, ilman voita! Empty04.04.08 4:08

Kannattaa soitella suoraan kasvattajille, käsitykseni mukaan kaikista pentueista ei edes ilmoitella kotisivuilla. Toki omaa bullaa saa usein hetken odotella mutta ei sellaisen saaminen mahdotonta ole. Tässäkin kannattaa muistaa että hyvää kannattaa odottaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
ranskis
Vierailija




Ranskikset, ilman voita! Empty
ViestiAihe: ranskis pentua vailla   Ranskikset, ilman voita! Empty09.06.08 13:48

mulla on ihan sama juttu näin ranskanbulldoggin ja nyt en enää muuta rotua voi edes harkita ottavani ja sama juttu kans siinä että tuntuis että olisin kolunnut kaikki kiven kolot ja mistään ei tunnu saavan pentua kuulin myös yhdeltä kasvattajalta että voi jopa olla kahen vuoden jonot ranskispennulle.. nyyh.. Onnea sulle etsinnöissä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ranskikset, ilman voita! Empty
ViestiAihe: Vs: Ranskikset, ilman voita!   Ranskikset, ilman voita! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ranskikset, ilman voita!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
RANSKIS :: Ranskanbulldoggi Foorumi :: Kysymyksiä ranskanbulldogista-
Siirry: