RANSKIS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
RANSKIS

Ranskanbulldoggi Foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
pirpana
Vierailija

Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja? Empty
ViestiAihe: Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja?   Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja? Empty18.04.08 3:15

Nyt kun olen tässä seuraillut ranskiskasvattajien sivuja, myös ulkomaisia niin olen huomannut että uroksia syntyisi huomattavasti enemmän kuin narttuja! Olenkohan vain kerran törmännyt pentueeseen jossa oli vain 3 tyttöä eikä yhtään poikaa kun taas pelkkien urosten pentueita on useammin.

Onko muut huomanneet samaa vai onko ihan sattumaa? scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Batboys and Me
Arvokas Veteraani
Arvokas Veteraani

Viestien lukumäärä : 745

ViestiAihe: Vs: Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja?   Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja? Empty18.04.08 3:50

No meidän Onnin pentueessa oli 4 narttua (joista yksi kuoli) ja Onni oli ainut uros..
http://batboys.suntuubi.com
bouvier
Arvokas Veteraani
Arvokas Veteraani

Viestien lukumäärä : 767

ViestiAihe: Vs: Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja?   Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja? Empty18.04.08 8:45

Kun minä odottelin omaa ranskispoikapentuani, pääsi itku, kun vierailemani kasvattajan äippäranskis pyöräytti kahdeksan pyöreää tyttölasta Shocked
http://attenjahannibalinsivut.kotisivukone.com/
TinyBlack
Arvokas Veteraani
Arvokas Veteraani

Viestien lukumäärä : 1162

ViestiAihe: Vs: Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja?   Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja? Empty18.04.08 13:00

Ehkä niitä uroksia tänä päivänä syntyy enemmän kun käydään noissa progetesteissä ja tähdätään siihen mahdollisimman hyvään H-hetkeen. Nimittäin sukupuolihan määräytyy uroksen mukaan eli X ja Y siittiöistä. Y:t ovat poikia ja ne liikkuvat nopeammin kuin X-siittiöt, mutta sitten taas elävät vähemmän aikaa. Jos munasolut ( kaikki X-ää) ovat jo hedelmöitysvalmiita, kun narttu astutetaan, niin poikia saattaa tulla enemmän. Mitä kauempana luteinisoivan hormonin piikistä ollaan ( sen yli), sitä herkemmin tulee tyttöjä, kun poikasiittiöt ovat jo kuolleet. banaani Mulla kyllä tuntuu, että on uroksen tekijöitä ja nartuntekijöitä. Esim Nilvi-Stinan 13 pennusta ( 2 kuollut synnytykseen) 3 on narttuja ,10 uroksia. Sitten taas tuossa Silan puolen linjassa on narttuja enemmän kuin uroksia, paitsi tietysti Pavarotilla, jolla on runsaasti poikia, hän kun ei astu narttua kuin tärppipäivinä! kita Kaikenkaikkiaan mulla taitaa olla suurinpiirtein tasan molempia sukupuolia kasvatteja flower
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja?   Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja? Empty

Syntyykö urospentuja enemmän kuin narttuja?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
RANSKIS :: Ranskanbulldoggi Foorumi :: Kysymyksiä ranskanbulldogista-
Siirry: