| rekisteröinnin kriteerit.. | |
|
+5Trollbulls kaurapuuro Zacharov laurahuh Tuikku 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
..,.,., Vierailija
| Aihe: rekisteröinnin kriteerit.. 13.02.09 0:17 | |
| yritin tänne kirjoittaa aiemminkin, mutta syystä tai toisesta en saanut viestiäni palstalle asti. olisin vain tiedustellut ranskispiirien sisäänpäinkääntynyttä, nihilististä ja ahdasta suhtautumista uusia harrastajia/kiinnostuneita kohtaan, kun pelkästään foorumille rekisteröitymiseen tarvitaan oma rekisteröity koira... HALOO!!! onko käytännölle järkeviä perusteita? tuntuupa mukavalta miettiä, että ranskanbulldoggi-piirit tyrmäävät jo ennen kuin on kyseistä koiraa edes hankkinut. kaatakaapa ihmiset hiukan aitoja ja toivottakaa ystävällisesti tervetulleeksi uudet koiraihmiset pikku-pikku-ympyröihinne ja poistakaa naurettava rekisteröimisperuste. mukavaa keväänodotusta siihen saakka! |
|
| |
uudet tu Vierailija
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 13.02.09 1:50 | |
| Ja lause rekisteröitymisosiossa: "Ehkä emme tunne sinua entuudestaan"- , on suorastaan jotenkin niiiiiiin vastenmielinen...kertonee just aika pienestä piiristä. Vähän samoilla linjoilla minäkin edellisen kirjoittajan kanssa on vähän jälkeenjäänyt foorumi. Rekisteröinnitkin alkaa olla jo noin 400bullaa/vuosi. |
|
| |
hiphei Vierailija
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 13.02.09 2:17 | |
| Kovasti kuitenkin näyttää kiinnostavan kun täytyy tulla lukemaan ja kirjoittamaan tänne. Foorumeita on netti pullollaan ja varmaan tekin löydätte mieleisenne ettei tarvitse tulla tänne "jälkeenjääneiden" seuraan. |
|
| |
uudet tu Vierailija
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 13.02.09 3:00 | |
| Tultiinpa "herättelemään" näitä jälkeenjääneitä eli just toistepäin . Toki ranskis rotuna kiinnostaa ja on suuri ilo omistaakin 2 rekattua bullaa . |
|
| |
hiphei Vierailija
| |
| |
pullero Vierailija
| Aihe: :) 30.11.09 21:13 | |
| ja minulla on SUURI ilo omistaa venäjältä tuotu maailman suloisin ja ihanin REKISTERÖIMÄTÖN bulla! <3 sääliksi käy näitä reppanoita, joiden eläinrakkaus rajoittuu paperilappusiin! |
|
| |
Tuikku Arvokas Veteraani
Viestien lukumäärä : 810 Location : Mustasaari
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 30.11.09 23:07 | |
| ^sekaroituisia saa helpommallakin, kävelee vaikka lähimpään löytökoirapisteeseen... | |
|
| |
laurahuh Arvokas Veteraani
Viestien lukumäärä : 705
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 01.12.09 0:59 | |
| - pullero kirjoitti:
- ja minulla on SUURI ilo omistaa venäjältä tuotu maailman suloisin ja ihanin REKISTERÖIMÄTÖN bulla! <3 sääliksi käy näitä reppanoita, joiden eläinrakkaus rajoittuu paperilappusiin!
Mullakin on SUURI ilo omistaa Venäjältä tuotu REKISTERÖITY bulla, Pitko ja niillä paperilappusilla on se hyöty, että pääsee harrastamaan sitä omaa mieleistä harrastusta koiran kanssa, eli näytelmiä. Ja HUOM. Nimenomaan harrastamaan. Siellä taas törmäilee niihin mukaviin bullan omistajiin ja pääsee tekemään tuttavuutta toisten ruttunaamojen kanssa | |
|
| |
ranskis Vierailija
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 01.12.09 9:26 | |
| Inhottava lukea epäasiallisia viestejä joissa tyrmätään mielipiteet ja haukutaan. Missä kohteliaisuus!!! Olen samaa mieltä siitä, että sivustolle "pääsyyn" on turhan kovat kriteerit, mutta ymmärrän myös että "ranskisihmiset" haluavat estää muunmuassa reisteröimättömien koirien omistajien pääsyn sivustolle. Ranskanbulldoggi on tänäpäivänä erittäin suosittu rotu ja yhä useammat miettivät sellaisen hankkimista, eikö olisi mukava jakaa kokemuksia ja kertoa tietoa juuri omasta koirasta sellaiselle joka on harkitsemassa ranskanbulldoggia. Rotua harkitseva etsii tietoa juuri rotukohtaiselta foorumilta. Tuskinpa foorumilla nyt niin salaista tietoa on ettei sitä voi ulkopuolisetkin lukea! Useimmat rotukohtaiset sivustot ovat avoimia kaikille ja niistä saa todella arvokasta tietoa rodulle tyypillisestä käytöksestä, omistajien kokemuksista, ruokinnasta, hoidosta, apua ongelmiin jne.. Eikö foorumin yksi tärkeimmistä "tehtävistä" ole jakaa tietoa. Jos olisin hankkimassa koira, itse ainakin etsisin ensimmäisenä tietoa rodusta erilaisilta foorumeilta joissa koirien omistajilla on se tärkein ja arvokkain kokemus sekä tieto. Käsittääkseni ranskanbulldoggeja käsittelevää foorumia ei ole toista. Korjatkaa jos olen väärässä! Kysynkin kohteliaasti että eikö sivustoa voisi "julkistaa" muillekkin luettavaksi. Itselläni rekisteröimätön sekä rekisteröity ranskis ja pakko sanoa että niissä ei ole muuta eroa kuin paperit! Molemmat yhtä rakastettavia ja tärkeitä! |
|
| |
Zacharov Nuori
Viestien lukumäärä : 83 Location : Kamppi, Helsinki
| |
| |
kaurapuuro Arvokas Veteraani
Viestien lukumäärä : 1171
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 01.12.09 17:00 | |
| Ja kyllähän tänne kaikille avoimeen osioon voi laittaa mietteitä ja kysymyksiä rodusta | |
|
| |
pullero Vierailija
| Aihe: ranskis: 02.12.09 5:15 | |
| ranskisfoorumille vaan, siellä on avoimet ovet ja paljon tietoa ja mukavaa porukkaa! olet ihan oikeassa asiasi kanssa! tervetuloa sinne vaan! |
|
| |
vieras Vierailija
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 10.12.09 0:51 | |
| Yritin rekisteröityö foorumille, omaan tuontikoiran(paperillisen), joka ei vielä Suomen rekkareissa, mutta ilmeisesti siltikään en tänne pääse |
|
| |
Trollbulls Arvokas Veteraani
Viestien lukumäärä : 693 Location : Pietarsaari
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 10.12.09 5:02 | |
| ^ Minä huomauttaisin tuohon, että sivuston ylläpitäjilläkin on elämä. Tekevät varmasti muutakin kuin istuvat kalsareissaan tietokoneen ruudun edessä. Kärsivällisyyttä! Ihme asenne joillakin jo valmiiksi Noh, sopivatpahan ranskisporukkaan Lisää ahdasmielisiä vai miten se menikään | |
|
| |
vieras Vierailija
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 10.12.09 6:42 | |
| Se oliki sellanen pienimuotoinen sarkasmi lausahdus! Ja samalla sellanen rivien välsitä luettava kysymys, että voiko tänne ylipäätään tulla jos omaa rekistereissä olevan koiran, joka ei kuitenkaan ole vielä SUOMEN REKISTERISSÄ, JONNE SE ON KUITENKIN MENOSSA? |
|
| |
Admin Omistaja
Viestien lukumäärä : 19
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 10.12.09 6:53 | |
| Jokaiselta jäseneksi pyrkivältä kysytään koiran virallinen nimi. Tätä tietoa et ole koirastasi kertonut ylläpidolle. Turha kiukutella, jos ei ilmoita koiransa virallista nimeä.
Jokaisen jäseneksi päässeen tulee esitellä itsensä ja koiransa foorumilla.
Rekisteröimättömien "ranskanbulldoggien" omistajille ja vasta rodusta haaveileville löytyy muita foorumeita. | |
|
| |
vieras Vierailija
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 10.12.09 7:17 | |
| ilmeisesti sähköposti niitä ei ole lähettänyt sitten vaikka oon yrittänyt. ja kukaan ei ole itkenyt, valittanut, jne. ja itseltä turhan provoilu viesti. |
|
| |
Trollbulls Arvokas Veteraani
Viestien lukumäärä : 693 Location : Pietarsaari
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 11.12.09 0:02 | |
| - vieras kirjoitti:
- Ja samalla sellanen rivien välsitä luettava kysymys, että voiko tänne ylipäätään tulla jos omaa rekistereissä olevan koiran, joka ei kuitenkaan ole vielä SUOMEN REKISTERISSÄ, JONNE SE ON KUITENKIN MENOSSA?
Tätä sinun pitää kysyä ylläpidolta. En ole tullut itse ajatelleeksi tuollaista. Mutta tervetuloa vaan joukkoon, kunhan rekisteröityminen on valmis! Sarkastisia kommentteja tulee välillä täältäkin ja jahka pääset foorumille, ymmärrät miksi | |
|
| |
Hiro Juniori
Viestien lukumäärä : 39 Location : vantaa
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 11.12.09 5:57 | |
| Siis mä sain rekisteröidyttyä tänne sit kun Hiron suomen rekisteröinti oli hoidettu. eli hiukan odotettiin, mut nopeesti ne suomen paperitki tuli onneks | |
|
| |
tommikentta Avoimessa, lähes valioyksilö
Viestien lukumäärä : 100 Location : OULU
| |
| |
Esterih Juniori
Viestien lukumäärä : 31 Location : kotka
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. 14.02.10 12:33 | |
| Niinno onhan tuossa hyvätkin puolensa. Itse en tuota toista foorumia edes löytänyt alkuun. No joo tosiaan itse olisin halunnut tutustua rotuun vielä hieman lähemmin ennen pulleron saapumista mutta kyllä sitä sitten jaksoi vähän aikaa odottaa | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: rekisteröinnin kriteerit.. | |
| |
|
| |
| rekisteröinnin kriteerit.. | |
|